بهترین برند کابل شبکه در ایران

فهرست

بهترین برند کابل شبکه در ایران

فهرست

بهترین برند کابل شبکه در ایران

کابل‌ها از جمله مهمترین تجهیزات در سیستم‌های شبکه‌ای هستند که وظیفه انتقال داده‌ها و برقراری ارتباط با سایر تجهیزات را بر عهده دارند. این سیم‌ها توسط برند‌های مختلفی در سراسر دنیا تولید شده و در کشور‌هایی از جمله ایران به فروش می‌رسند. شما به‌منظور راه‌اندازی سیستمی حرفه‌ای ابتدا باید بهترین برند کابل شبکه در ایران را بشناسید.

کابل تخت، شبکه، سه رشته و … هر کدام توسط برند‌های مختلفی تولید می‌شوند. این برند‌ها برخی مزیت‌ها و ویژگی‌ها را برای محصولاتشان در نظر می‌گیرند تا نسبت به رقبا برتری داشته باشند. شما باید ابتدا قبل از خرید این ویژگی‌ها را بررسی کنید تا مناسبترین سیم‌ها را برای راه‌اندازی سیستم شبکه‌تان بخرید.

محصولات برند‌های تولیدکننده کابل شبکه در فروشگاه‌های مخصوصی عرضه انواع کابل و لوازم الکتریکی از جمله کابل سه رشته، UPS، استابلایزر و … به فروش می‌رسند؛ بنابراین شما برای خرید این محصولات باید به‌سراغ فروشگاه‌های مخصوص آنها بروید. اما قبل از انجام این کار، آیا بهترین برند کابل شبکه در ایران را می‌شناسید؟

معرفی بهترین برند کابل شبکه در ایران

بهترین برندهای تولیدکننده کابل شبکه در ایران عبارت هستند از:

بهترین برند کابل شبکه در ایران

  • نگزنس

یکی از بهترین برند‌های کابل شبکه در کشور ایران نگزنس است که بسیاری از متخصص‌های حرفه‌ای ترجیح می‌دهند که از آن استفاده کنند. محصولات این برند با مقدار نویز کمتر و قدرت انتقال بالاتر توانسته‌اند گوی سبقت را نسبت به بسیاری از محصولات تولیدکننده‌های دیگر بربایند.

شرکت اصلی نگزنس در کشور فرانسه است، اما هم‌اکنون به‌لطف پیشرفت‌های این کمپانی در بیشتر از ۴۰ کشور جهان محصولات آن تولید شده و به فروش می‌رسند. شما می‌توانید انواع محصولات مرتبط با تجهیزات شبکه از جمله کابل LAN یا تجهیزاتی در زمینه سیستم‌های ارتباطی و مخابراتی و … را از نگزنس تهیه کنید.

کابل‌های نگزنس در متراژ‌های ۳۰۵ تا ۵۰۰ متری و به‌شکل کناف به فروش می‌رسند. رنگ این محصولات در اغلب موارد نیز نارنجی است. شما می‌توانید از این اطلاعات در زمان خرید محصولات این کمپانی استفاده کنید تا در دام سودجویان نیفتید.

  • لگراند

لگراند را نیز می‌توان به‌عنوان بهترین برند کابل شبکه در ایران معرفی کرد که در زمینه تجهیزات پسیو و اکتیو فعالیت دارد. این مجموعه نیز در کشور فرانسه قرار دارد و هم‌اکنون محصولات آن در سایر کشور‌ها تولید شده و به فروش می‌رسند. شما می‌توانید سیم‌های لگراند را در حلقه‌های ۳۰۵ یا ۵۰۰ متری تهیه کنید. برند لگراند برای تولید این کابل‌ها از پوشش PVC یا LSZH استفاده می‌کند، بنابراین مقاومت آنها نیز بسیار بالا می‌رود.

  • لن بلدن

لن بلدن از جمله قدیمی‌ترین کمپانی هاست که در سال ۱۹۰۲ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون توانسته علاوه‌بر فعالیت در کشور آمریکا، در کشور چین نیز کارخانه‌ای تأسیس کند. تمرکز این مجموعه بیشتر برروی تولید کابل LAN است، اما در زمینه تولید تجهیزات دیگر نیز فعالیت دارد.

شما می‌توانید محصولات لن بلدن را در ۲ متراژ ۳۰۵ و ۵۰۰ متری تهیه کنید. محصولات این کمپانی اغلب به رنگ طوسی هستند و در برخی موارد به رنگ مشکلی نیز تولید می‌شوند.

  • رفسنجان

به‌سراغ یکی از بهترین برند‌های ایرانی تولیدکننده کابل شبکه می‌رویم که رفسنجان نام دارد. این برند فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ شروع کرد و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از برند‌های محبوب در داخل کشورمان شناخته می‌شود. محصولات رفسنجان شامل انواع سیم فیبر نوری، خودنگهدار، مخابرات و شبکه است که شما می‌توانید متناسب با نیازتان آنها را خریداری کرده و در پروژه‌هایتان به‌کار ببرید.

شما می‌توانید انواع کابل LAN یعنی Indoor و Outdoor را در این برند خریداری کنید. محصولات رفسنجان در بسیاری از فروشگاه‌های محصولات تخصصی تجهیزات الکتریکی نیز به فروش می‌رسد.

  • اشنایدر

اگر به دنبال بهترین برند کابل شبکه در ایران می‌گردید، ما اشنایدر را معرفی می‌کنیم که در کشور فرانسه و در سال ۱۸۳۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این کمپانی انواع محصولات متنوع از جمله کابل LAN، پچ‌کورد، ترانک و … را با قیمت مناسبی به فروش می‌رساند. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و تا مدت‌ها دوام دارند، بنابراین نگران آسیب‌دیدگی‌شان در کوتاه‌مدت نباشید.

در شرکت اشنایدر کابل‌های SFTP به رنگ سبز و UTP و FTP به رنگ آبی به فروش می‌رسند، بنابراین حتماً به این نکته در حین خرید تجهیزات شبکه توجه داشته باشید.

  • شهید قندی

در کشور ایران برند‌های مختلفی در زمینه تولید کابل‌های شبکه فعالیت دارند که از جمله آنها می‌توان به شهید قندی اشاره کرد. محصولات این برند شامل انواع کابل فیبر نوری، مسی، انتقال دیتا و شبکه می‌شوند. مجموعه شهید قندی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرد و هم‌اکنون با محصولات متنوع خود توانسته در صدر برند‌های پرفروش و محبوب قرار بگیرد.

محصولات کابل‌های شهید قندی کیفیت بالایی دارند، برای همین امکان استفاده از آنها را در شبکه‌های بزرگ و کوچک دارید. قیمت این سیم‌ها نیز پایین است، برای همین لازم به پرداخت هزینه‌های گزاف برای تهیه‌شان نیست.

  • زیمنس

قطعاً نام زیمنس را نیز می‌توان به‌عنوان بهترین برند کابل شبکه در ایران معرفی کرد، چون کیفیت خیلی خوبی دارند. محصولات این کمپانی در متراژ ۳۰۵ و ۵۰۰ متر به فروش می‌رسند و ۲ نوع indoor و outdoor دارند که امکان خرید آنها را متناسب با نیازتان خواهید داشت.

برند زیمنس در تولید کابل‌های موردنیاز برای شبکه، لوازم خانگی، قطار، سیستم‌های روشنایی و اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد. این برند کار خود را از سال ۱۸۴۷ آغاز کرد و بعد از گذشت ده‌ها سال همچنان توانسته مورد توجه مردم قرار بگیرد.

  • دی لینک

از جمله برند‌های محبوبی که در زمینه تولید تجهیزات اکتیو و پسیو فعالیت دارد، دی لینک است که از سال ۱۹۹۴ کار خود را آغاز کرد. این مجموعه محصولات متنوعی تولید می‌کند، اما از جمله محبوبترین آنها می‌توان به مودم‌ها اشاره کرد که هم‌اکنون در کشور ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند.

شما می‌توانید کابل‌های شبکه دی لینک را در متراژ‌های ۳۰۵ و ۵۰۰ متری خریداری کنید. این تجهیزات به رنگ طوسی به فروش می‌رسند و با ۲ نوع پوشش PVC و LSZH تولید می‌شوند، بنابراین در خرید حتماً به این نکته‌ها توجه داشته باشید.

  • سیمیا

کابل‌های سیمیا نیز توانسته‌اند در ردیف بهترین محصولات سیستم‌های شبکه‌ای قرار بگیرند. این تجهیزات با روکش‌های سبز در بازار به فروش می‌رسند و کیفیت قابل قبولی نیز دارند. شرکت سیمیا فقط در زمینه تولید محصولات Indoor فعالیت دارد. همچنین این شرکت کابل‌های LAN خود را در ۲ نوع PVC و LSZH به فروش می‌رساند. شما می‌توانید متناسب با نیازتان یکی از این محصولات را تهیه کرده و در شبکه‌های بزرگ یا کوچک به کار ببرید.

بهترین برند کابل شبکه در ایران

کدام برند بهترین کابل شبکه را تولید می کند؟

تمام برند‌ها دارای برخی نقاط قوت هستند، بنابراین تشخیص آنها به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. شما باید تجربه‌کار با این سیم‌ها را نیز داشته باشید تا بهترین محصول را بشناسید. همچنین امکان دریافت راهنمایی از کارشناس‌ها و تکنسین‌های فعال در همین زمینه را نیز دارید. این افراد با تکیه بر مهارت و تجربه‌شان بهترین برند‌ها را معرفی خواهند کرد.

بهترین برند کابل شبکه در ایران تولیدکننده محصولی باکیفیت و مقاوم است که نیاز مصرف‌کننده را به‌طور کامل از بین می‌برد. محصولات این برند از ماندگاری بالایی برخوردارند و تا مدت‌ها بدون هیچ مشکلی به کارکرد خود ادامه می‌دهند. شما می‌توانید کابل‌های شبکه برند‌های مختلف را از فروشگاه‌های اینترنتی یا حضوری معتبر تهیه کرده و پیشرفته‌ترین سیستم‌ها را با آنها راه‌اندازی کنید. فروشندگان این محصولات نیز توضیحات تخصصی‌تری در مورد سیم‌ها در اختیارتان می‌گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *