یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن

فهرست

یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن

فهرست

یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن یکی از تجهیزات ضروری است که از آن در برابر آلودگی‌های شبکه برق محافظت می‌کند. این دستگاه جلوی هرگونه افت فشار، نوسان و … را می‌گیرد، بنابراین حتی با وجود اختلالات زیاد در شبکه آسیبی به سی تی اسکن نمی‌رسد.

سی تی اسکن‌ها از جمله کاربردی‌ترین ابزار‌های حوزه پزشکی هستند که با استفاده از آنها می‌تواند بسیاری از شکستگی‌ها و بیماری‌های مختلف را تشخیص داد و راهکار درمانی مناسبی را ارائه داد. هم‌اکنون از این دستگاه در بسیاری از بیمارستان‌های کشور استفاده می‌شود.

با پیشرفت فناوری لوازم الکتریکی مختلف از جمله انواع کابل‌ها مثل کابل ارت، انواع تقویت‌کننده‌ها مثل یو پی اس و تجهیزات الکتریکی مشابه تولید شدند که هر کدام به بهبود سبک زندگی انسان کمک می‌کنند. یو پی اس با کاربرد گسترده‌شان در مصارف خانگی و صنعتی از جمله ضروری‌ترین این تجهیزات به‌شمار می‌آیند.

آشنایی با دستگاه سی تی اسکن

برای بررسی کاربرد یو پی اس در دستگاه سی تی اسکن ابتدا باید با کاربرد CT scan آشنا شوید. این دستگاه در سریعترین زمان آسیب‌های ناشی از تصادف‌ها و … را تشخیص می‌دهد و پزشکان بر اساس گزارشان آن می‌توانند روش مناسب جراحی یا پرتو درمانی را انتخاب کنند. به این تجهیزات اسکن توموگرافی کامپیوتری نیز می‌گویند که اشعه ایکس مخصوصی را برروی بدن می‌تابانند و به‌واسطه گرفتن تصاویر مخصوص و ایجاد پردازش‌هایی برروی آنها برش‌های استخوان‌ها، رگ‌های خونی، بافت‌های نرم و … را تشخیص می‌دهند.

ازآنجاکه سی تی اسکن‌ها حتماً امکان بررسی فضای بین اندام‌ها را نیز دارند، نسبت به اشعه ایکس ساده بسیار پر کاربرد هستند، به‌همین‌دلیل بسیاری از مراکز درمانی این تجهیزات را برای درمان بهتر بیمارانشان تهیه می‌کنند. این دستگاه به‌خوبی انواع تومور‌ها، توده‌ها، شکستگی‌های استخوانی، خونریزی‌های داخلی، لختگی خون و … را تشخیص می‌دهد، بنابراین به پزشکان در بررسی بهتر بیماران کمک زیادی خواهند کرد.

شما می‌توانید انواع یو پی اس‌ها را به‌همراه کابل تخت و … از فروشگاه کابل سازان به قیمت‌های مقطوع و مناسبی تهیه کنید.

اهمیت استفاده از یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن

یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن

CT scan‌ ها قیمت بسیار بالایی دارند و هرگونه آسیب‌دیدگی یا از کارافتادگی آنها می‌تواند خسارت‌های هنگفتی برای مراکز درمانی به بار بیاورد. در واقع کوچکترین آلودگی در شبکه برق منطقه می‌تواند آسیبی جدی به این دستگاه‌ها برساند و کارایی آنها را با اختلال روبرو کند. از‌آنجا‌که در زیرساخت‌های شبکه برقی کشور نیز مشکلاتی وجود دارد، بنابراین احتمال اینکه این آسیب‌ها خیلی سریع به‌وجود بیایند، زیاد است.

برای اینکه جلوی آسیب‌های ناشی از پایین آمدن کیفیت جریان برق را بگیرید و حالتی استاندارد برای انتقال جریان به‌دستگاه‌های الکتریکی به‌وجود‌آورید، پیشنهاد می‌دهیم که از یو پی اس‌ها استفاده کنید. این دستگاه‌ها به‌خوبی نوسان‌ها، افت‌وخیز و مشکلات مشابه را از بین می‌برند و جلوی کاهش عمر مفید دستگاه را می‌گیرند، بنابراین تا مدت طولانی‌تری امکان استفاده از CT scan را بدون هیچ مشکلی خواهید داشت.

معرفی بهترین یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن

یو پی اس‌ها در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند که توصیه می‌کنیم مدل‌های انلاین را برای CT scan خریداری کنید. این تجهیزات با بهره‌مندی از قابلیت تبدیل دوگانه جلوی هرگونه ورود نویز و نوسان را به‌دستگاه می‌گیرند و حالتی استاندارد برای آن به‌وجود می‌آورند.

هنگام تهیه یو پی اس برای سی تی اسکن فروشنده ۲ گزینه مختلف پیش‌رویتان می‌گذارد که یکی ترانس‌لس و دیگری ترانس‌بیس است. بین این ابزار‌ها توصیه می‌کنیم که UPS ترانس‌بیس را تهیه کنید تا فرآیند ایزولاسیون به‌صورت کامل انجام شود. در این ابزار یک ترانسفورمر در خروجی قرار داده‌شده که با ایزوله‌کردن ورودی از خروجی به عملکرد بهتر کمک خواهد کرد.

در تهیه یو پی اس‌های ترانس‌بیس باید به قیمت و وزن بالای آنها نسبت به مدل‌های ترانس‌لس توجه داشته باشید. تولیدکننده‌ها فرآیند ایزولاسیون را به‌واسطه سیستم سوئیچینگ و به‌شکل الکتریکی انجام می‌دهند، از‌این‌روی کاربرد مدل‌های ترانس‌بیس در صنایع پزشکی به‌خصوص برای سی تی اسکن‌ها بیشتر خواهد بود.

عیب های تهیه یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن

با وجود تمام مزیت‌های UPS نمی‌تواند از برخی عیب‌های آن برای CT scan چشم‌پوشی کرد:

  • این دستگاه‌ها نیاز به سرویس دوره‌ای دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوان در سریعترین زمان آن را برطرف کرد و نقص‌های به‌وجودآمده را از بین برد. هرچند شاید بازه‌های زمانی سرویس دوره‌ای آنها زیاد باشد، اما شما باید در هر دوره هزینه‌ای را بابت انجام این کار پرداخت کنید.
  • یو پی اس‌ها دارای باتری‌های مخصوصی هستند که انرژی موردنیاز دستگاه‌های الکتریکی را در زمان قطعی برق تا مدتی محدود تأمین می‌کنند. این باتری‌ها بعد‌از‌مدتی استفاده فرسوده‌شده و کارایی خود را از دست می‌دهند، بنابراین نیاز به پرداخت هزینه‌ای جدید برای خرید آنها خواهید داشت.
  • بسیاری از پزشک‌ها با آگاهی از این ویژگی‌های منفی ترجیح می‌دهند که برای خرید یو پی اس به بازار بروند، چون قیمت تعمیر یا خرید باتری بسیار کمتر از قیمت خرید دستگاه CT scan جدید است، به‌همین‌دلیل پزشکان با در‌نظر‌گرفتن شرایط اقدام به خرید سی تی اسکن‌ها می‌کنند.

نکته های مهم در خرید یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن

چند نکته مهم در خرید یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن وجود دارد که باید حتماً به آنها توجه داشته باشید:

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه‌هایی را تهیه کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید آن را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و فقط با ارائه برگه گارانتی از بین ببرید. خوشبختانه بسیاری از مراکز خرید، هم‌اکنون برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند.

  • شرکت های همکار با مراکز پزشکی

یو پی اس خود را از شرکت‌ها و برند‌های همکار با مراکز پزشکی دیگر تهیه کنید، چون مطمئن می‌شوید که دستگاه‌های آنها قابلیت استفاده و تأمین امنیت کافی برای CT scan شما را نیز خواهد داشت.

  • قیمت مناسب

بسیاری از برند‌های محصولات خود را با قیمتی بسیار بالاتر از حد متعادل بازار به فروش می‌رسانند، به‌همین‌دلیل شما باید یو پی اس موردنیاز خود را از برندی تهیه کنید که قیمت‌هایی کاملاً مقطوع و مناسب ارائه می‌دهد و در این زمینه نسبت به بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده برتری دارد.

یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن، تجهیزاتی مهم و ضروری

یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن حکم تجهیزاتی مهم و ضروری را دارد که حتی می‌توان آن را به بخش جدانشدنی این وسایل الکتریکی شناخت. UPS عملکرد بهتر تجهیزات الکتریکی مانند CT scan را تضمین خواهند کرد، بنابراین وجود یکی از آنها در مدل ترانس‌بیس و آنلاین بسیار کاربردی بوده و می‌تواند جلوی هزینه‌های گزاف بابت تعمیرات سی تی اسکن یا تعویض آن را بگیرد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید یو پی اس برای دستگاه سی تی اسکن با کارشناس‌های مجموعه کابل سازان تماس بگیرید تا در این زمینه به‌صورت کامل راهنمایی‌تان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *